0

Laimukampaania ja teised trollid

Ma olen oma meelest suhteliselt kindlate põhimõtetega inimene. Ja on mul ka omad poliitilised eelistused. Ei ole minagi nõus, et mõni partei teeb kõike õigesti, aga mõni on kohe päris puuse pannud.

Ma vaikselt vihjan Keskerakonnale, kelle värskeimat kampaaniat ma kohe üldse ei mõista. Kui vanasti parteid lihtsalt kiitsid ennast ja erinevaid asju lubasid, siis see, mis toimub praegu on lausa šokeeriv. Mitte, et ma üllatunud oleks.

Paratamatult see, mida kõik Savisaar oma bandega on korda saatnud , paneb mõtlema selle üle, kes siis üldse neid valib. Minu tuttavate, nii vanemate kui nooremate, seas ei ole ma leidnud ühtegi inimest, kes avalikult neid toetaks. Nägin siis erakonna reklaami, kus inimesed Ansipi üle kurtsid. Selle tulemusel tekkiski mul arusaam, et nende valijad on ehk need, kes ise otsustada ei oska.

Muideks, tahtsin ära mainida, et Keskerakonna arusaamade järgi on Ansip kõikvõimas. Mees, kes kirjutatakse ajalukku, kui inimesena, kes on ainuisikuliselt süüdi ülemaailmses majanduskriisis ja ilmselt ka kõikides muudes hädades.

Ma ei julgeks väita, et ma ka kõige suurem Reformierakonna toetaja olen, aga kindlasti on see partei mulle palju vastuvõetavam.

Kaari

0 kommentaari:

Postita kommentaar