0

Öko ja mitte öko.


Mulle on viimasel ajal selline looduslik värk meeldima hakanud. On tervislik ja äkki mõjub kuidagi hästi. Kindlasti mõjub. Niisiis söön ma palju mett ja vahetasin isegi puhastusvahendid välja. Ja taimetoit tundub ka selline tore asi olema.

Ega ma päris taimetoitlane pole, lihtsalt enamus söödavast koosneb sellest. Asi pole selles, et ma tahaks jube tervislikult elada, aga seda sorti kõhutäide on nagu meeldivam.

Noo mesi on ju väga kasulik ja seda ma armastan. Hoolega ikka. Esiteks on see väga hea maitsega ja väga magus ehk siis pole tarvis suurel hulgalt kommi ära süüa, et oma isu ära rahuldada. Ehk mõjub vormile hästi.

Nüüd jõudsin ma loodusliku puhastusvahendi juurde. Selle, millega saab keraamilisi pindu puhastada. Vaat sellega tegutsedes ei pea gaasimaski pähe panema kartuses, et midagi mürgist sisse hingab. See lõhnab niisama hästi ja mis peamine: palju efektiivsem, kui see jama, mida tavaliselt poest saab osta.

Ja tulebki välja, et öko on hea. Ja elu on kohe palju ilusam.
Kaari

0 kommentaari:

Postita kommentaar