0

Rattaga asju ajama


See, et inimesed oma sõitmised rattaga ära teeksid on üks ütlemata ilus ja tore mõte. Ja ise olen ka tahtnud sellest osa võtta, aga kuidagi pole missiooniga peale hakanud. Tahaks küll.

Kuna meil siin, Tallinnas, see ühistransport on nii nagu ta on, oleks ju rattaga sõitmine hea alternatiiv. Ei ela sul keegi seljas ja kirpe ka ei saa. Lube ka pole, aga auto niikuinii kahjustab oma oksiididega keskkonda.

Mind takistab aga see, et liiklus on nii ohtlik. Kui ma oma koolitee saakski kenasti mööda ettenähtud radu ära sõita, siis tekib jälle probleem, et kuhu see ratas ometi panna. Peabki vinnama rauakolakat mööda treppe, sest õue ju ei jäta. Meil majanduskriis ju, äkki keegi paneb pihta.

Aga ma teen iseendale lubaduse, et lähemal ajal, näiteks teisipäeval, ma proovin selle ära. Ma prooviv, tõesti proovin.

Eeskuju annab algatus Eesti Rattarikkaks: http://www.rattarikkaks.ee/index.php
Kaari

0 kommentaari:

Postita kommentaar